Społeczność kwitnie. Rekordowa liczba ludzi podjęła decyzję o przeprowadzce do nowego kraju, czy to w celu podjęcia pracy, miłości, czy po prostu nowego doświadczenia życiowego – i wszyscy potrzebują pomocy.
Dotrzyj do społeczności Polaków w Hiszpanii!
Najlepszy sposób na dotarcie do Polaków w Hiszpanii!
Polacy są na ogół bardzo dobrze wykształceni.
Wysoko wykształceni konsumenci, którzy zazwyczaj mają również wyższe dochody, są bardziej selektywni przy wyborze produktów lub usług. Biorąc pod uwagę, że rynek jest napełniony lojalnymi klientami – rzadziej porzucają markę – są pożądaną grupą dla naszych klientów.
Warunki współpracy
Twoja firma/marka może zostać partnerem pojedynczego artykułu na blogu. Tworząc go trzymam się takich zasad:
- Artykuł jest w pełni spójny z tematyką bloga, merytoryczny i wartościowy dla Czytelników.
- Wspólnie omawiamy jego koncepcję, jednak treść jest moim autorskim opracowaniem
- Przed publikacją przesyłam artykuł w celu weryfikacji merytorycznej. Konsultujemy się, ale Partner artykułu nie ma wpływu na moje osobiste opinie i oceny wyrażone w artykule.
- Informacja o Partnerze jest zawsze otwarcie komunikowana Czytelnikom.
Oczywiście zdaję sobie sprawę, że dla Ciebie kluczowe są cele komercyjne (sprzedażowe, wizerunkowe, itp.), które muszą być zrealizowane. Dlatego za każdym razem szukamy formuły win-win-win (Czytelnicy, Twoja firma, ja).
Wpis reklamowy jest umieszczany na blogu tak jak każdy normalny wpis, z tą różnicą, może zawierać treści multimedialne np.grafikę, treści YouTube, linki zewnętrzne, prezentacje. itp. Nie powinien przekraczać 6 tys. znaków. Wpis reklamowy nigdy nie zniknie z bloga, wraz z upływem czasu przesuwa się w dół na hierarchii wpisów stronie.
Banner jest umieszczony pod KAŻDYM wpisem na blogu i może linkować do wpisu reklamowego lub do strony klienta.
Gwarantuję Ci również, że mój blog nie będzie zapełniony reklamami i z dużą świadomością wybieram firmy, które umieszczają na mojej stronie swoje banery.
Publikujemy rzeczowe, bezstronne informacje, które zapewniają emigrantom narzędzia i usługi potrzebne podczas przeprowadzki do nowego kraju.
Oprócz edukowania emigrantów w zakresie podstaw w ich nowym kraju, kierujemy ich do naszych partnerów, którzy zapewniają usługi lub produkty potrzebne do udanego życia. Robimy to, oferując sponsorowanie artykułów, które są produkowane wewnętrznie i / lub przez zespół wykwalifikowanych freelancerów – z których większość mieszka lub mieszkała w tym kraju.
Wiele naszych artykułów zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach dzięki dokładnemu badaniu słów kluczowych; skuteczna optymalizacja treści; i wyważone, uczciwe informacje. Kierujemy tysiące obcokrajowców czytających te artykuły bezpośrednio do partnerskich stron docelowych za pomocą linków i niestandardowych objaśnień w artykule
Używamy również kilku innych produktów, aby generować i zwiększać zainteresowanie Twoimi usługami i produktami, w tym między innymi:
- Wyświetlacze banerów poprawiające klikalność artykułów
- Optymalizacja kampanii
- Media społecznościowe
Często współpracujemy z poszczególnymi partnerami, aby dostosować rozwiązania marketingowe do ich konkretnych potrzeb. Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej o naszych kampaniach!
Przedstawiony koszt zawsze będzie obejmował:
- Przygotowanie materiałów (merytoryczne opracowanie i napisanie artykułów o długości około 2 tys. znaków)
- Udzielenie niewyłącznej, nieograniczonej w czasie licencji do wykorzystania treści artykułów przygotowanych w ramach współpracy w prowadzonych przez Partnera działaniach marketingowych
- Publikację materiałów na blogu w ustalonym terminie
- Promocję materiałów wśród czytelników bloga:
a) rozesłanie newslettera do wszystkich subskrybentów z informacją o publikacji oraz linkiem przekierowującym na właściwą stronę bloga
b) publikację posta na Facebooku związanego z artykułem w dniu publikacji
c) publikację informacji o opublikowanych materiałach na profilu LinkedIn
Wystarczy, że wyślesz maila o temacie: Współpraca na adres: kontakt@polacos.pl. Optymalnie będzie, jeśli przedstawisz w nim następujące informacje:
- wstępny zarys lub ogólną koncepcję współpracy
- nazwę firmy/marki i typ produktu/usługi, których dotyczy akcja promocyjna
- cel, który przyświeca Waszym działaniom
- dane do kontaktu
Taki zestaw pozwoli mi przygotować dla Ciebie lepszą i bardziej przemyślaną odpowiedź.