Dotrzyj do społeczności Polaków w Hiszpanii!

Dzięki ukierunkowanej, wysokiej jakości treści oraz dogłębnemu zrozumieniu rynku Polaków, możemy zwiększyć liczbę odbiorców i dostarczać klientów bezpośrednio pod Twoje drzwi.

Kim są nasi czytelnicy?

Treści prezentowane na blogu przeznaczone są przede wszystkim dla osób chcących przeprowadzić się do Hiszpanii ale nie wiedzą jeszcze jak to zrobić lub mieszkają tutaj i planują zalegalizować swój pobyt. Podstawowa grupa docelowa, do której adresowane są treści, to kobiety i mężczyźni w wieku 25‐44 lat, z większych miast, wykształcone, z pro-aktywnym podejściem do życia, chcące dowiedzieć się czegoś więcej o kraju, w którym planują mieszkać. Cenią sobie wysoką jakość wpisów, które publikuję a także ufają moim rekomendacjom produktów i usług. Uniwersalny charakter artykułów sprawia, że również inne grupy czytelników chętnie sięgają po treści zawarte na blogu.

Najlepszy sposób na dotarcie do Polaków w Hiszpanii!

Tworzymy wysokiej jakości przewodniki i artykuły skierowane do polaków na każdym etapie ich przeprowadzki, co czyni nas cennym i jedynym źródłem informacji dla Polaków.

Treści i narzędzia, takie jak biuletyny, media społecznościowe pozwalają rozpowszechniać informacje, tworząc wspaniałą społeczność, która czeka na więcej.

Wysokiej jakości treści i przemyślane linki zapewniają, że otrzymasz leady od czytelników, którzy są naprawdę zainteresowani twoją usługą.

Kierujemy potencjalnych klientów z Twojej witryny do treści premium, dzięki czemu możesz zmienić anonimowych odwiedzających w klientów.

Dlaczego powinienem kierować reklamy na rynek Polaków w Hiszpanii?

Społeczność kwitnie. Rekordowa liczba ludzi podjęła decyzję o przeprowadzce do nowego kraju, czy to w celu podjęcia pracy, miłości, czy po prostu nowego doświadczenia życiowego – i wszyscy potrzebują pomocy.

Polacy potrzebują pomocy w znalezieniu usług.

Po przyjeździe do nowego kraju Polacy szukają zakwaterowania, usługodawców i nowych produktów. Potrzebują pomocy w znalezieniu odpowiednich firm i obiektów: dzięki odpowiedniej reklamie to możesz być Ty.

Polacy to zamożna grupa osób.

Polacy zazwyczaj zarabiają wyższe pensje niż miejscowa ludność w tym samym kraju – według niektórych badań około 80 000 EUR rocznie – co czyni ich szczególnie atrakcyjnymi jako baza klientów.

Polacy są na ogół bardzo dobrze wykształceni.

Wysoko wykształceni konsumenci, którzy zazwyczaj mają również wyższe dochody, są bardziej selektywni przy wyborze produktów lub usług. Biorąc pod uwagę, że rynek jest napełniony lojalnymi klientami – rzadziej porzucają markę – są pożądaną grupą dla naszych klientów.

Warunki współpracy

Twoja firma/marka może zostać partnerem pojedynczego artykułu na blogu. Tworząc go trzymam się takich zasad:

  • Artykuł jest w pełni spójny z tematyką bloga, merytoryczny i wartościowy dla Czytelników.
  • Wspólnie omawiamy jego koncepcję, jednak treść jest moim autorskim opracowaniem
  • Przed publikacją przesyłam artykuł w celu weryfikacji merytorycznej. Konsultujemy się, ale Partner artykułu nie ma wpływu na moje osobiste opinie i oceny wyrażone w artykule.
  • Informacja o Partnerze jest zawsze otwarcie komunikowana Czytelnikom.

Oczywiście zdaję sobie sprawę, że dla Ciebie kluczowe są cele komercyjne (sprzedażowe, wizerunkowe, itp.), które muszą być zrealizowane. Dlatego za każdym razem szukamy formuły win-win-win (Czytelnicy, Twoja firma, ja).

Wpis reklamowy jest umieszczany na blogu tak jak każdy normalny wpis, z tą różnicą, może zawierać treści multimedialne np.grafikę, treści YouTube, linki zewnętrzne, prezentacje. itp. Nie powinien przekraczać 6 tys. znaków. Wpis reklamowy nigdy nie zniknie z bloga, wraz z upływem czasu przesuwa się w dół na hierarchii wpisów stronie.

Banner jest umieszczony pod KAŻDYM wpisem na blogu i może linkować do wpisu reklamowego lub do strony klienta.

Gwarantuję Ci również, że mój blog nie będzie zapełniony reklamami i z dużą świadomością wybieram firmy, które umieszczają na mojej stronie swoje banery.

Jak pozbyć się okupas z mieszkania? Poradnik

Jak pozbyć się okupas z mieszkania? Nieruchomości są drogie. Dla większości ludzi ich dom to największa inwestycja, jaką kiedykolwiek poczynili, i najcenniejszy składnik ich majątku, który należy chronić przed zniszczeniem lub kradzieżą. Im większa inwestycja, im więcej poświęcamy, aby ją zrealizować, tym więcej możemy stracić, jeśli coś pójdzie nie tak, a więc nieruchomość to także […]

Czym jest Okupa w Hiszpanii – Poradnik o okupas w Hiszpanii

Słowo “Okupa” z jednej strony to słowo bardzo znane wśród naszych rodaków ale z drugiej strony rodacy nie wiedzą do końca czym jest ten ruch i z czym wiąże się on w Hiszpanii oraz innych krajach. Dzisiaj przybliżę wam czym jest to powszechne zjawisko w Hiszpanii. Okupas czyli “El movimiento okupa” to inaczej w języku […]

Jakie technologie użyte są w butach wspinaczkowych La Sportiva?

Zastanawiasz się nad zakupem nowych butów górskich? Producenci obuwia prześcigają się w propozycjach, tak że czasem ciężko połapać się w nowych technologiach. W poniższym tekście znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania i dowiesz się jakie innowacyjne systemy proponuje jedna z topowych marek outdoorowych La Sportiva. La Sportiva, czyli marka z historią La Sportiva to marka […]

Publikujemy rzeczowe, bezstronne informacje, które zapewniają emigrantom narzędzia i usługi potrzebne podczas przeprowadzki do nowego kraju.

Oprócz edukowania emigrantów w zakresie podstaw w ich nowym kraju, kierujemy ich do naszych partnerów, którzy zapewniają usługi lub produkty potrzebne do udanego życia. Robimy to, oferując sponsorowanie artykułów, które są produkowane wewnętrznie i / lub przez zespół wykwalifikowanych freelancerów – z których większość mieszka lub mieszkała w tym kraju.

Wiele naszych artykułów zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach dzięki dokładnemu badaniu słów kluczowych; skuteczna optymalizacja treści; i wyważone, uczciwe informacje. Kierujemy tysiące obcokrajowców czytających te artykuły bezpośrednio do partnerskich stron docelowych za pomocą linków i niestandardowych objaśnień w artykule

Używamy również kilku innych produktów, aby generować i zwiększać zainteresowanie Twoimi usługami i produktami, w tym między innymi:

  • Wyświetlacze banerów poprawiające klikalność artykułów
  • Optymalizacja kampanii
  • Media społecznościowe

Często współpracujemy z poszczególnymi partnerami, aby dostosować rozwiązania marketingowe do ich konkretnych potrzeb. Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej o naszych kampaniach!

Z uwagi na rozpiętość merytoryczną, cel oraz wymagania techniczne trudno jest podać szacunkową wartość projektu. W tym wypadku proszę o kontakt w celu poznania dokładnego wyliczenia kosztów.

Przedstawiony koszt zawsze będzie obejmował:

  • Przygotowanie materiałów (merytoryczne opracowanie i napisanie artykułów o długości około 2 tys. znaków)
  • Udzielenie niewyłącznej, nieograniczonej w czasie licencji do wykorzystania treści artykułów przygotowanych w ramach współpracy w prowadzonych przez Partnera działaniach marketingowych
  • Publikację materiałów na blogu w ustalonym terminie
  • Promocję materiałów wśród czytelników bloga:
    a) rozesłanie newslettera do wszystkich subskrybentów z informacją o publikacji oraz linkiem przekierowującym na właściwą stronę bloga
    b) publikację posta na Facebooku związanego z artykułem w dniu publikacji
    c) publikację informacji o opublikowanych materiałach na profilu LinkedIn

Wystarczy, że wyślesz maila o temacie: Współpraca na adres: kontakt@polacos.pl. Optymalnie będzie, jeśli przedstawisz w nim następujące informacje:

  • wstępny zarys lub ogólną koncepcję współpracy
  • nazwę firmy/marki i typ produktu/usługi, których dotyczy akcja promocyjna
  • cel, który przyświeca Waszym działaniom
  • dane do kontaktu

Taki zestaw pozwoli mi przygotować dla Ciebie lepszą i bardziej przemyślaną odpowiedź.